Rabu, 29 Ogos 2012

RaPtAi...Merdeka!!!

Ternyata...terbukti dan sohih yang aku dah tak larat lagi dah nak berjalan berkilo...kilo...kilo meter lagi dah...!!!!
No Stamina...!
No Energy....!
Dengan susuk tubuhku yang gebu dek lebihan isi dan lemak...
Dengan mantapnya punggungku yang dah macam pulau (besarnya).... Huhuhuhu...sedihhh!!!
menambahkan lagi muatan yang sedia ada...Hammpehhhh....!!!!
Keseksian aku ni membuatkan aku rasa seribu satu mata tertumpu pada aku...sekaligus membuatkan aku rasa semakin jauh dan semakin lama distenasi perhentian kontigen kami.... (amat menyiksakan)....
Ni baru raptai....belum lagi yg  LIFE....huh...!!! memeang masak akuu.... Hari memang amat bernasib baik sebab.. cuaca mendung jer...walaupun hakikatnya...bahang yang amat aku rasa....(aku tetap bersyukur ) sekurang kurangnya tak lah aku sunburn...kan ila..?? ( bf yg selalu takutkan aku ngn sunburn)
Bermula dari dataran light and sounds menerusi jalan keluar untuk ke studium kubu melaka......huhu....handur anak jari kaku aku nihhh....Cian akukan??
Tak sabar aku nak sudahklan tugasan aku untuk 31/8/2012 nihhh....semoga ia berlangsung dengan jaya dan semoga ianya juga di permudahkan oleh Allah s.w.t

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers