Khamis, 25 November 2010

Aku Akhirnye...Tinggalkan Dunia PAP..!

Uuurrhhhh........
Resah, gelisah,keliru...berdebar....macam2 yang berempah kat hati aku ni,...aku akan tinggal kan dunia pembantu am pejabat yang kerja nya...asyik..surat..surat..dan surat..photostat..photostat dan edar mengedar...tu lah kerja aku yang aku rasa hampir bosan...
Aaarrrrr.......bila diingat kan hati aku berdebar menanti posting aku dalam 2 ke 3 hari ni....walaupun hati kecil aku ni sedih juga sayang ingin meninggal kan jabatan yang kini aku berkhidmat hampir setahun setengah ni...aku terpaksa kuatkn hati aku untuk terima enviroment baru seperti kluar ke jabatan lain...Kini aku diharuskan lapor diri di JKN Melaka untuk mandapat penempatan baru aku..... untuk pengetahuan korang aku ditentang untuk stay di jabatan lame tah ape sbb pun aku tak tahu...nape eh...??? pada aku yang penting ape yang aku lakukan selama  ni ikhlas...dan xde unsur2 ampu mengampu, bodek membodek, kipas mengipas terpulang pada org nak menilai aku macam mane..klu nak dikaji kenapa? mengapa....pasal ape...????? sampai mampos pun xhabisss......Pada kawan2 diluar sana baik yang mengenali aku secara dekat atau dengan serkap jarang aku mohon maaf kira nya kehadiran aku di JKNM ini tidak menyenangkan kalian...semoga kehadiran penganti aku kelak lebih sempurna juga lebih berdidikasi, berpotensi,dan tidak punya komitmen dan masalah di mata korang...
Pada aku yang pernah berkhidmat dgn korang..byk yang aku pelajari dari korang...mungkin juga aku tidak ketahap sekarang jika tiada tekanan dari korang...korang tetap dihati aku...adiossss....!!! Pada sahabat2 aku....expecially iela, yan, sue gbs....aku sayang korangggg.........

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers