Khamis, 23 Ogos 2012

RAYA 2012

بس،الحيرهمنيرهيم 

أسلموالكم

Terlebih dahulu aku nak ucapkan kt korang sume..yang suke atau yang tak suke kat aku nie...
' SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN '....
Maklum lah molot aku nie pun kadang2 mcm longkang pembiakan nyamok eades (kekadang jer tau).... tu yang nk mintak maap tu...bukan sengaja tp kekadang bahasa tu wt owg tersinggung sbb aku ni xsuke simpan2.... maaf ler yerk.... (sambil hulur tangan nie...).

So...dah siap salam dan peluk ala arab lah bagai....back to the Storry Morry about raya for this year 2012...
Tahun nie mcm biasa...persiapan very the simple...because  very the buzy...bezanya tahun nie lagi teruk dari tahun lepas...hehehehe...bolehh???
Mana tak nyer , tahun ni adalah tahun  yang penuh dengan haru biru ...dengan Sukan KKM lah...dengan kelas Pendidikan Khas aku lahhh....opsss...!!!!! salah kelas org dewasaaaa.... dengan business yang makin menjadi lagi....huh..!!! penuhhh sehhh.......topup lagi dengan Exam lagi....uhhhhhh...!!!! dasyat masyat..(ade tak ayat tuhh??..) lantak lahhh..
Buku sentiasa ade kt tangan , ade kat depan mata nie....perfect tak aku??? tapi.....aku tak baca punnnnnn......just owg kata jgn tak tengok buku kan? dowang tak kata jgn tak baca.. kan????.....(hamba menurut perintahhhh)...-alasannnnnn...
Tanggal 11 ogos 2012..Maka berakhir lah .penderitaan aku dengan exam yg  terlerai sudah dari benak aku yang senak nie.....lagi berapa hari tuhh..nak prepair for raya...kira punya kira...ade 168jam utk persiapan memandangkan aku ni masih mahkluk kategori atasan (manusia) tolak dengan mase tidur 28jam...baki hanya 140jam.... perkhhh.... tu yang jadi "super mama" tuhh.....
Apa2 pun hidup mesti diteruskan aku wt mana yg mampu yang tak mampu tu pi lah mampus...heheheh
(ayat zalim tuh..!!) Sampai tudung pun pakai tudung kije...aku ader..ko hader????......nie dia buktinyer..
Commei..!! gak aku nie...kek gamba yoo..(bg yg sakit ati p minum press oren) hehehe

Ape2 pun tahun nie aku berjaya mengaharungi kehidupan aku yang begitu berbeza dari tahun2 yang sudah...
iaitu..sebagai seorang isteri, ibu, anak, kakak,seorang pelajar, pengurus kpd SPA aku... ...alhamdulillahhhh...(time siuman )

Pada kalian...pembaca, peminat setia bloq aku nie (mcm ader...!!), kwn2 sebertengkaran..(sebelah meja aku ni) kaum keluarga, tok sidang, ketua kampung, tok batin....( mula dahhhhh...meraban..) harap sihat dan gembira dan terima kasih dengan sokongan anda...sesungguhnyer tiada peminat sume siapa lah saya.. nihh...
( mcm menang anugerah plakkk...).....hehehe

#  Moga jumpe lagi....boboiiiii......selamat hari rayaaaa..........!!!!!

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers