Ahad, 5 Disember 2010

Aku Lah MenaNtU....

Akuuu.......aku adalah seorang menantu yang terlalu simple......sempoi.....tak byk masalah nyerr.....rr......!!
Aku menantu yang ke 12 dalam 13 adik beradik suami aku...Aku ni kategori menantu paling dan terpaling muda.....selari dengan cucu2 kepada suami aku yang secara tak langsung cucu aku juge....
mmmmmmmmm...........klu anak buah ni tak usah lah nak cerita...semua dah tua bangka...sedap tak ayat....????aku ni molot puaka...so barang siape yang terase mase..harap maaf erks?....uga antara menantu yang tak takut klu disuruh masak.....pandai tu dak lah....tapi suami  aku kata.... aku ni PRO dalam bab masak memasak....huhuhuhu...hahahaha.......aku just kidding k?....klu menantu lain...hahahahaha...yang cubit ank pun sanggup..soh budak nanggis.nak jadi alasan supaya tak disuruh masak.....aku tak de.....ko nak soh aku masak....ko cakap nak makan hape....klu ko tak tahu nak makan ape....senang jerkkk...ape yang aku masak itu lah yang ko makan...sedap makan banyak klu tak sedap makan sikit.....bukan susah......
huhuhu....aku dan mando yang sering berada dengan aku bila aku nak mula dan sedang memasak....makanan aku dia yang ase....dia yang cuba...sedap dia kan kata sedap klu tak sedap...dia akan beritahu ape yang dia rase kurang........ini lah dia suami akuuuu............macam mandoooooo kauuuuu..!!!

haaaaaa..........jeng jeng.....jeng....dah jadi resam pak belalang....dah di kata orang tua....orang tua gak....mak inlaw aku ni...satu cara dia..semua masakan harus lah secara manual...mesin2 tak dak...tu yang buat menantu hantu....semua selender nak masak...lagi pulak orang tua ni ni cerewet banyak pantang larang nyer...pada aku...aku boleh ikut aku ikut lah yang tak boleh aku follow....aku redah jer....tapi wat mase ni ok jerk...mungkin aku dah dia suh dengan keluarga yang ramai...so masak banyak2 pada aku...no hal lah...aku boleh jer...lagi satu minat aku adalah memasak dan mengemas.......kerja besau sial adalah lipat kain....klu ade mesin lipat kain mmg aku beli.......itu lah aku....
Ikhlas aku kata kan aku sayang kan mertua kau walaupun dia pernah buat aku menangis...aku tetap sayang kan dia...salah satu nyer adalah .......dia sempurnakan anak2 nyer seramai 13 owang......salah seorang nyer adalah suami aku...klu tak sebab kecekalan dan kesabaran nyer.....tak mungkin aku disisi suami aku....trima kasih mak terima kasih utuk segala nyer.....

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers