Sabtu, 5 Mac 2011

WeLcOme To INTAN WiLaYaH uTaRa.......

Pagi tadi aku mmg dah sebak lah nengok gelagat Ank2 aku yang x-cited nak hantar aku ke Sg. Petani....

Mama..mama...mama nak gi mane? Adik ngan Kak Long Teman mama ea??...Aku cuba fahamkan dia dengan keadaan aku yang terikat dengan tugasan kursus....tp....air mata yang di lahirkn ....adik nak ikut mama...nanti mama sowang2....mama tak sayang adik ker??...Aku cuba abaikan ape yang di luahkan..aku packing ape yang belum lg aku packing utk dibawa ke INTAN....aku gerak dari umah 7.30pg sbb tak mahu rashing....3 perhentian aku singgah utk buang ayor dan makan minum....aku makin sedih,sbb anak2 aku makin mendesak nak ikut....aku pujuk dan terus pujuk hingga lah kami selamat tiba di INTAN Wilayah Utara......Sedihhhhh nyerrrrr......................Aku g daftar penginapan...ni lh bilik aku..,selesa...dan aku suka sbb aku sorang...hahahahaha..mungkin patner aku dtg sok kot?? NO B17....

satu bilik 2 katil
sangat sangat selesa...
Selepas pendaftaran aku pergi menghantar suami dan anak2 ke kereta.....yaallahh.....sedihnyerrrr......naza yang di pandu yazid dan ditemani kawanku Thiagu gah meninggalkan aku seorang diri di Sini........Lambaian anak2 dan suami aku membuatkan hati aku sayu sangat2..Air mata yang aku tahan dr bah di depan anak2 dan suami aku tadi berjurai akhirnyer.......
Malam tue aku seorang jer....bosan, boringgggg...............hei kengkawan di mane dikau...????
Sok bermula lah kelas aku yang bermula jam 8.00pg.........
Kena tido awal... perut pun lapar kedai biol yang ade kt cni xjual ape2. bayangkan sekeping roti seringgit..huhuhuhu...mahal siotttttt...siap planta dan gula 4hengget....dah lahh....aku dah beli pun....lantak dia lah... sok xdelah owang datang kedai ko tue....
Pada anak anak mama,...mama sayangkan kalian...jaga diri di ketiadaan mama nanti...pada suami ku sayang...jaga makan minummu...sayang!!!!.....

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers