Jumaat, 21 Januari 2011

Aku Minta Maapp....

        Sebagai manusia aku banyak kesilapan aku banyak kekurangan ......pada semua kawan-kawan , bos-bos, encin-encik,puan- puan,,yang ade dan pernah kena mengena dengan aku....yaaaa ammmmpunnnn....
         Kadang-kadang kalian memaksa aku bertindak diluar kewarasan aku lahhh....pada aku selagi aku belum menyusahkan u ollss....dah cukup baik kan....Jangan kata aku jer yang banyak wat silap....orang lain pun pernah wat silap....bukan aku jer yang banyak dan ada hal.....,orang lain pun gitu gak....apekan daya...kita manusia....sekali lagi aku mohon maaf  k....jika molot puaka aku ni mengganggu lantas menyakitkan hati kalian, tapiiiiiiiiiiiii..............u olls mesta tahu aku jahat molot pada blog jer...tu salah satu cara aku hilangkan tekanan aku....cc Nazli.....saya ikhlas minta maaf, kerja saya sebagai penulis blog peribadi saya dah dah settle dengan mohon maaf pada en..cc terpulang sama ada cc nak maafkan saya. yang pasti saya profesional dengan tak campur aduk marah saya dengan tugas saya...ok...
sekali lagi yaaa... ammmpunnn pak cc.......

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers