Khamis, 24 Mac 2011

Aku Gerammmm..........

Kadang2 tue aku terfikir gak kat benak aku ni....
napelah..manusia ni asyik nak cari salah orang jer..??? tahu nak hanggin tak tentu pasal...,
komplain itu komplain ini..,ape dia tu sempurna sangat ker?
 Bila sebut kakitangan awam jer...dah dilabelkan semua sama....pe ker hal????
 Dia bukan kakitangan awam ker? sempurna sangat ker kerja dia kat office???...
Janganlah kata orang2 macam kami jer yang buat silap...
pak aji yang bermeter serban bergulung  kat kepala pun ade buat silap lah mangkokk!!!!
jangan lah same kan kami ni dengan ulau sawa macam kau.....A
de jer nak cari salah orang,...siap komplain kat CM...konon..!!!! ko ingat aku gerun?
 ilmu kuno betol orang yang buat tu....
Kalau ase diri tu perfect sangat buat kije berak pun ko jangan kluar...
ko tahan samapai bertabur taik ko.........sebab......!!!!!!
kita datang kite nak buat kije dan dapat duit halalkan??????
So......kalau macam tu kau boleh buat, aku jilat kaki ko penyapu......!!!! Nak kata aku lampat beri service...,tak pulak....ape yang kau nak sekarang ni jantan jahanam???
nak cari salah orang sebab nak lindung kelemahan sendiri???
gentikan lah wahai c penyapu...burukkkkkkk..
Pada pihak atasan yang berpelajaran tinggi nilai lah sebaik yang mungkin....jangan lah pandang sebelah pihak sahaja......kami selalu jadi mangsa....oleh manusia otak kerbau liar....
PKP mula memberi pengalaman pada akuuu.......

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers