Jumaat, 18 Mac 2011

Aku.........

Akuuu.................
Aku....makin berisi.....huhuhuuhhuuu
Start awal tahun aritu berat badan aku naik dekat 5kg kauuu........Peha dah mula berlaga sama sendiri...uhuhuuhuhuhu ssuah hati aku seh...!!!!!
Tekak aku ni plak datng laju jer menjamah makanan yang aku ase sedap sentiase....so...akibatnyerrrr ni lah dia.....pipi sampai lebih kawasan tu belum kira tempat lain lagi....Ia tak lah menjadi problem besar sebab aku dah nmendirikan rumah tangga...so.....ank2 pun dah besar nak tayang kat sape lagi kan..?????Klu anak-anak dare tu....control2  lah sebab jantan bin jantantan sekarang padai demand siot...
huhuhuuuhuh Ade Aku Kesahhh????

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers