Isnin, 29 November 2010

JiWa AkU Kacau.......!Gara2 Kau..

Oooooooiiiiiiii.............!!!!

Kenapa aku ni...? kepada dada aku ni berdebar...? jiwa aku kacau...!....
Siapa yg boleh bantu aku.....??..kenapa perasaan ni sering terjadi tiap kali hati ku di usikkk....???
Renungan aku td...betul2 buat aku jatuh cintaaaa.......!!!!!

aaarrrrrrrrrr..........!!!!!

Kenapa aku yang terpandang??...kenapa tak orang lainn??...kenapa aku..?? Sentuhan semulajadi yang elegent...bergaya....melambangkan seorang yang lemah lembutt.......!!!! aAArrrrrrhhhh.......sayangggg........!!! aku jatuh cinta lagi...jatuh cinta....aku pasti akan dtg lagi utk memastikan kau dijodohkan utk ku......!!!!!

huuuuuuuuu...........!!!!
Balik dari meronda dengan sahabat2 aku...kat packson td....buat aku tak tentu arah...jiwa..,fikiran aku laju memikirkan sesuatu yang betul2 buat aku tak tidur malam,tak ade selera nak makan...siapa yang patut aku salahkan ea???......

Ieelaaaaaaa...........!!!!!
ila yang patut aku salah kan...semua salah dia...dia yang buat hati aku kacau...kacau sekacau kacaunyer.......
Aku menemani ila dan yanz...td...so aku pun berwindow shopping dgn ila...dia ajk aku ke bahagian beg tangan...aku ikut jerk....sampai lah satu bab dia jd beli beg yang kebetulan sama selera dgn aku...aku diam jer...sbb mase tu sen xde kat tangan tp sebalik nyer pada dia....so..,hati dia pun terjatuh lah pada sang beg yang berwarna merah tue....jiwa aku kacau dah........bila kasih di sambar org...jalan punye jalan hati terpaut pada sang ELLE yang bernilai.......RM329.00..aku pandang gtanpa berkelip...sampai c ila kata cantik..aku cuba tipu hati ni mengatakan tak cantik....dengan nada besau celaka mahal  ngooo....no discount!! aku beng jer ngok muke dia...aku pasti dia perasan..hape ingat aku xde sen ker??..promoter pompuan tu kata...beg balu...balu kuar pasalan" manyak cantik lo...sweet mehh...amoi pakei lg tantik maa....." ahaaa.......ahaaa aku jwb gagap dek terkezut monkey jap..aku tinggal kan dengan harapan dpt sejuk kn hati yang mula nak kacau... turun bawah aku terpulau dengan sebuah kedai kristal...adooooiiiiiiiii.......cantik nyer....satu rantai....aku nakkkkkkkkkk lahhh...........!pasti.....pasti.... dan aku pasti akan beli nyer......!!!
mmmmmmmmm..................
     mmmmmmm............. chow meng rrrr.........., help meeeeee..........tulunnnnn.....plzzz........help meeee..........are...potcher lerh...............aku xleh tido...aku xleh tido....tolong aku bantu aku.........!!!!!
aku tak peruli...aku nak juge......aku kn dpt kn satu hari nti.....
pasti...pastiii .....................................

PaDa Hang Beg TaNgAn ......ELLE....... aku cinta pada mu......

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers