Selasa, 2 November 2010

C'Fu TongGa Kuu... CaYunK U AlL...!

SSssssYyuuuuuKkuuuuurrrrrrrrr.....sgt2.....pd Allah Yg MahA Pngasih lg MaHa Penyayang..!

Dgn Keputusan aku nk cri stu pembaharuan..,mncari jejak untuk teruuuussss....trusssss...aku maju...!
Aku xksah Gosip Owg Kt aku.....Ada Aku Kesah...!......dh pnat berhnti lh tu....
 Aku ambk risiko dgn jebakkan dri dgn keadaan yg mmg aku thu huru hara tempat nye dan kompom aku dpt blajar sesuatu kt sne...Spe nk ambik risiko klu dh kite ase kite dh duduk dlm  suasana kerja dan income yg begitu stabil...!!!
 Disebab kn aku ni giler nk thu sesuatu yg bru dan x'cited nk lkukan.......why not???... so aku di Trnsfer ke Pejabat Pengarah Jabatan Kesihatan Negeri Melaka..(JKNM) nahhh ambik ko terang glernyerr....
 Pda awl cite aku ni mmg sedih skt....meleleh jp hengooosss akuuu....huhuhuhu...(pngoto lh abg. sudin ni..)..Byk owg x suke aku beb..! i don't know why...! chewwahhh...! belagak Tapai aku...engresss lg... Mangkok jmban nyer manusia yg molot dia mcm pembentong taikkk tuu...dia blh nilai aku sblum aku smpai utk lpor diri......?...x ke besau sialll?......Tp aku sntiase igt pesan aruwahhhhh datuk akuu..., xpe nakkkk...biau owg buat kte...insyaallah ade rezeki kte...byk kn bersabar...huhuhu....sedih ni...!
 So aku krja mcm owg xde perasaan, sbb pd aku...sebangkai2 aku ni... stage APC aku dh panjat utk aku trime "appreciation" dr bekas ketua jabatan aku...sekurang2 nye... aku ade bwt sesuatu utk jabatan aku......so yg kt luar sne insaf lh baik kte btul diri kte dri nk cri reject owg jerk...  Jd nk d jd kn episod xberape sioman, aku cba knal dan cba bergaul dgn kwn2 yg ade...wlpun aku thu dwng x bermnat nk bercampur dgn aku... smpai lh stu ketika aku d arahkn berkursus di Gunung ledang resort....dgn 2 pegawai lain.....

haaaaaaaaaa...........Al-kisah..muncul c'fu tongga cute aku ni........hehehehe...


Disini lh al Kisah aku mula rapat dgn C'FU TONGGA KUU...... iaitu....Presiden Ratu bluuuurrrr kami iaiti.....( eila )..
Sesungguh nye dia adalah antara kwn yg baik dn blh di senarai bursa kan sebagai The best friends in the world ....and Planet Marid..... Dgn dia aku belajar byk benda yg x terfikir di benak senak aku ni........wlpn sengal dia dan mampu mningkat kn drah kemarahan aku dgn soalan2 yg masuk air ....aku respect dgn teguran nye dan yg aku dh highlight kn sbg 'molot puaka'.....Memg pedas siotttt sound dia cmlplete dgn pronouns...diaaaaa....sebu telinga aku jp....kdg2 malu thp maxima aku sekejap.....tp ape dia ckp mmg btl dan logik...Aku Berterima kasih sgt2 dgn budi baik dan tunjuk ajr dri nyer..pluang mcm ni xkan sesekali aku lpas kn sbb nye..aku minat pelajari benda yg xprnah aku thu...dan yg belum cuba..
 Pd kwn2 yg pernah terasa hati sbb effect dr keakraban kmi kalian di luar sne terasa d sisih oleh c'fu aku tu...
 slah tu sbb kmi rpat jge adalah krana dia sme dob nyer dgn aku......cra pemikiran kmi adelah sme,..spesis ank pn sme yg slalu xchat....owg lme2 kte cendawan kelamemeh...huhuhuhu tah betul tah tdk...
 Andai kta stu hari nti tiade jodoh aku utk stay di JKNM nti.., aku hrap dia sentiasa diberkati olh allah swt, di murahkn rezeki dan bahagia di dunia dan diakhirat insyaallahhh......Pada aku sbg kwn, yg pernah bersme c'fu tongga tu (iela) aku knal ko...!....u are wonderfuullllll clique !!!!......GOOG LUCK...!.....GOOD LUCK....!..........GOOD LUCK......!
 Terima kasih krn sggp terima risiko bercampur dgn aku......
 a'qu cayunk ko...!!!!!




Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers