Jumaat, 12 November 2010

RaTu's KeBaYa PoYoo...!

Ahaks...ahaks........!!!!


Al kisah aku Aku Si Pemakai Baju Kebaya yang jakun giler....!!! Mcm owg xpernah pakai baju....waduh...waduh...gara-gara isau ape gaya lah aku pemakai baju bertuah tue....!Yang dah berkurun tetapi begitu istimewa dengan kenangan nye yang tersendiri....!!huhuhuhu...
 Telah dirancang oleh kami kami yang sediakala blurrr.....nk pakai baju kebaya ala-ala baba nyonya...hehehehe...jd..xtentu arah hati ni dek memikirkan gayat aku yang kurang selesa dengan pakaian ala ala perempuan melayu campur terahirr.....huhuhu bolehhhh???? So...prepairation aku sehari lebih awal krn aku rase silap bebal aku tak makan tengahari nyer hingga kemalam...bukan diet tp sibuk dan taksub dengan tugasan tah hape hape....medical check up lagi...uuuuurrrrrhhhhh......padat sehhhhmase aku...klu ade 48jam sehari pun habis aku guna agaknyer...so dgn xsemena mena puaka migrin aku tiba membuat kn kepala aku nak aku rata kan aje kelantai...dapat bayang tak....? SAKIT TUEE....!!!!!!hingga lah aku bawa puaka migrin aku tue hingga hari keramat aku iaitu pagi khamis yang indah dengan dada aku macam owg pukul beduk utk subuh...hahahah...sejuk tangan macam mayat...naik macam owg bru lepas kena kejar hantu supaya tak tertembung owg...yang pasti pelik nengok aku mcm "Original People"...
Adooooiiiii....hampeh...!bangang betul pgi ni tertembung dgn 2mulut pembentung longkang..."cantik baju???"haahh...xde lah biase jer...khamis kn hari kebesan owg......?jwb aku selamber...bodoh poyoo aku..bucu baju aku tersepet lak kat pinggang...benggong betulll...." baju tue patern pendek sebelah ke???" siottt si mulot longkang ni...."oohhh...td tarik beg td.....control cunn....aku...! dalam hati.....yg kau sibuk sgt nak thu petern baju owg pagi-pagi ape hal....bonggokkk.....tp stayyy maintain senyummm...wanita melayu campor terakhirrr.....huhuhu poyoo lah ko za....Jadi tiba je kat pintu office...aku nampak 2jamban tengah offer for sale...!bayekkkk...nyer tonggeng kt kaunter...yang aku tahu satu jamban thiagu satu lagi ase ase jamban a.roslan misai....yang taksedap nyer..aku masuk jer...pintu kat kaunter tue...si 2 mat tonggeng ni menyanyi siap rentak bebb....adoooiiii....malu sakai aku...!nyanyian thiagu tu buat aku melekat kt dinding off macam cicak nampak getah lastikkk...ape tak nyerr..sekali dia nyanyi lagu tamil kauuuu...siap bunyi tabla lagi....bodohhhhh...bodooohhhh........aku yang sediakala migrin terus demam...!!disebab kan terlalu sakit aku jumpe dr ban dan  berjaya dpt cuti sakit....selamat aku dr usikan dowang...ade yang bising...pakai lawa2 cuti...arrrhhhh....lantak lah ape korang nak kata...janji aku dapat rehat kat umah.....nyaman...kata owang serawak......(yan baru ajar ayat tue...)
 Sekali lagi nasib menyebelahi aku....Hari ni hujan lebat yang amat....kompom,pasti,sure dan aku yakin dowang akan kata........hujan sebab liza pakai baju kebaya....bolehhhh????.....Tapi kesian pada kawan aku yang soeang tue....berkebaya nyonya merah...merah...berani...hangat....tapi cuaca mendung plakkk......xpe ila esok masih ade...yang penting aura pagi tue ade.....hehehe....xde niat nak kene mengena tp keadaan memaksa....thank's sbb bagi keyakinan pada aku utk pakai kebaya pagi ni.....walau pun macam "original people" aku akak tetap "voke".....jgn marah...just kidding 4  fun...Pada kawan -kawan u are wonderfull friends....tq...tq...tq...adiosss....!!!!

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers