Selasa, 21 Disember 2010

2 Day is My AnivERsery.....Hurrrrreyyyy!!!!!!

Syukur...syukur....syukurrrr....syukur alhamdulillahh.......!


Ya allah,tuhan yang maha penyayang lagi maha pengasih...Aku bersyukur padammu yaallah...kerana dengan kasihmu dan kuasamu yaallah...jodoh ku hingga ke akhir ini...aku bermohon pada mu yaallah, kau panjangkan lah ikatan perkahwinan kami,kau lindungi rumahtangga kami,kau kuatkan lagi kasih sayang antara kami....sesungguhnya yaalaah aku amat bahagia bersama suami dan anak anak ku...
Kepadamu suamiku........

 Terima kasih kerana sentiasa menjadi tulang belakang dalam aku mengejar impian dan cita2 ku.....kasih sayangmu selama ini cukuplah hanya kita yang mengerti dan menilainya...cukuplah hanya kita yang mengerti situasi kita selama ini...luv u so much sayang....!

Kepada Anak2 ku........

Mama bertuah bersama mu sayang.....kalian adalah pelengkap mama dan ayah....mama sayang kalian.....muaaahhhhh.............

                                         Kau Pelengkap Hidupku Sayanggggggg.........!!!!!!

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers