Isnin, 6 Disember 2010

Jatuh...Cinta lagi...lagi2 ku jatuh cinta..


Jiwa ku kacau........


 Jatuh,,,,cinta lagi...lagi lagi ku jatuh cinta....harus bagaimana......ku harus memikirkan nyaaaaa...........   
....antara lagu yang agak sesuai utk aku.......
Aku nak gelang tangan kat kedai HABIB..........JEWEL.....
bolehhhhh......
Aku nak juge...aku nak juga......aku suka sangat deruangelang tue....aku terpandang kali pertama....hati ah kacau...hati aku tak karuan .....abang tolonggg.!!!
oooooohhhhhhhh........tidakkkkk...petang tadi aku jatuh cinta pandang pertama kat umah aku suara kan hasrat hati aku.aku pujuk utk pergi juge ke habib jewel
maiden MITC.....
sebelum tue...suami aku dah booking gelang tu....utk next week..disebab kan aku tak mampu tanggung resah aku ni...aku pergi balik pada malam nyer utk dapat kan gelang yang berharga..RM1,871.00...
arrrrhhh.....aku marah...aku benci...macam macam promoter tu pujuk sampai suami aku pun disuruh pujuk aku supaya bersabar sebab gelang yang aku minat tadi dah patang dek kerana satu pompuan yang agak berisi dah patahkan
gelang tue atas sebab tak muat...senggal basah betul pompuan tu....asal  gelang aku lak yang dicuba..........??
bodoooohoohhhhhhh.....
aku tak pedulik...selasa pagi ko mesti siapkan....klu tak aku cari kedai lain......hahahahaha..........malam aku hambar.....
Arrrrrrrrhhhhh......
tak sabar nak tunggu hari selasa........



Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers