Rabu, 1 Disember 2010

Aku Lapor Po.........di JKN 1/12/2010

Aaaarrrrrrrrhhhhhh............Pumb...Pomb.......pomb....
tak tau aku nak gambar kan pada u ols mcm mane nyer...gegarnyer jantung aku mcm owg pailing bangunanxleh nak ckap tu lah yang terjadi  kala dalam perjalanan aku untuk lapor di di JKN sebagai PKP.......Personaliti....Kewibawaan....Perempuan......hahaha...pegawai khidmat pelangan..
Aku bukan takut aper.....dok bayangkan owang giat aku...usik aku...sekali gus menyakat aku......molot2 dowang ni..mcm molot puaka...

EEEeeeeeeehhh....
Dek sebab kan dah kurang tahan dgn usikan manusia2 pagi tu...aku larikan diri ke Pantry Perubatan nengok owang makan2....sampai mase aku ke kaunter untuk hadiri taklimat...macam biase memang tak dinafikan manusia2 yang datang tu semue cantik2......Aku begitu tercabar......tapi yang penting aku senang dengan tugasan aku....dan aku selesa dengan tahap aku buat masa ini.

Pada kawan kawan terima kasih kerana terima aku seadanya....
Ape pun lapor diri ini banyak meninggal kan kesan yang benar2 menyakitkan hati......aku hilang sabar dengan sekor mak jan ni...ade kepatut g lapor diri bawak anak...tu dah lah satu hal.....ku tak kisah lah sbb dia kata dia ibu tunggal...yang betul2 aku marah....kenapa suka jadi kan ank sebagai alasan utk kepentingan diri...tu yang aku marah...dr awalnye aku kasihan hgga lah aku xboleh dan xmampu nak pandang muka dia...
tah lah aku xckap- aku baik sangat tp....cara dia bkan cara aku...ape2 pun good luck lah beb....cuma aku harap xde lah manusia mcm ni selepas ni...

uuuhhhh.....Datang lapor diri satu hal....ni lak datang bwak anak...marah tak? mak yang tak jer yang aku rasa.......ape tak hyer....anak comei tu cantik...ku suka tapi..dapat mak mcm tu...yang paling aku tak tahan, budak tu demam.....panas sangat badn dia...aku ckp bwk cek doktor  ker...bg ubat kerr....dia buat bodoh jerk....nak aku terajang bontot dia...sabar ye sayang dapat  makk yang giler makan mak hang..

Tiada ulasan:

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL

BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL
BeRgaMbAr KenaNgAn PaDa PaGi SyWalL 10 SePteMbEr 2010

RaTu Kebaya???????

RaTu Kebaya???????
Aku Tak Poyooo Lagi....

Follwers